Известие

Collapse
No announcement yet.

биален лагер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • биален лагер

    разчука ми се биалния лагер на алфата 1.6 боксер,това много голям проблем ли е че не ми се е случвало друг път и незнам много работа ли иска и ще стрували много пари да се управи
    Alfa Romeo 145 1.6 16v T.S

  • #2
    Проблема не е голям,но ще ти струва доста!! и 10-15 дни без кола.
    RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
    0899832271 Сашо

    Comment


    • #3
      това е лошо защото колата я ползвам всеки ден че пътувам много,ноняма как мерси все пак че ми каза.
      Alfa Romeo 145 1.6 16v T.S

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Lisan Покажи съобщение
        и 10-15 дни без кола.

        Че то за по-сериозен проблем човека трябва да годиняса.
        Alfa Mito 1.4
        156 2.0 155 ex
        156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
          Че то за по-сериозен проблем човека трябва да годиняса.
          То тва да не е малък проблем
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            ще ми кажете ли какво трябва да купувам и какво трябва да се шлайфа защото тук ж Бяла Слатина няма добри маистори и да необъркат нещо.
            Alfa Romeo 145 1.6 16v T.S

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
              То тва да не е малък проблем

              Ако не се налага сваляне на глава,бутала и ако няма раздута биела и ако тунела на вала е прав и ако наистина чукането е от лагера,то проблема наистина не е голям.Друг е въпроса като се свали вала какви мизерии ще се покажат от вътре.
              Alfa Mito 1.4
              156 2.0 155 ex
              156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от NBG Покажи съобщение
                ще ми кажете ли какво трябва да купувам и какво трябва да се шлайфа защото тук ж Бяла Слатина няма добри маистори и да необъркат нещо.
                В най-добрия случай се разминаваш с шлайф на вала и смяна на лагери,без да се разкоства нацяло мотора,а за другия вариант не ми се мисли.

                1.Бутала 4х190лв-760лв
                2.биелни лагери 74х2-148лв
                3.основни лагери 52,97лв
                4.аксиални опори 15лв
                5.биела втора рака 120лв
                6.гумички клапани 2х9,70лв-19,40
                7.болтове глава 102лв
                8.семеринг кол.вал 10,70
                9.гарнитура глава 59,90
                10.всм гарнитура 12,10
                11.гарнитура генерация 29,80
                12.гарнитура капак 68,90
                13.семеринг кол.вал + конзола 69,7
                14.семеринг разпред. вал 23,20
                15.семеринг пак вал 20,40
                16.свещи 4х4,90-19,60
                17.свещи 4х10,30-41,20
                18.анг.ремък-52,60
                19.ролка-133,70
                20.ролка-53,00
                21.водна помпа-95,20
                22.масло двигател-50,00
                23.маслен филтър-14,10
                24.антифриз 4х12,50-50,00
                25.масло скорости 2х20-40,00
                26.масло хидравлика 2х24,50-49,00
                27.въздушен филтър-12,00
                28.шлайф-глава блок цилиндри картер
                29.изправяне кол.вал резба картер
                30.пасване клапани ------------450,00


                31.ТРУД-650лв
                32.бензин 20лв



                ОБЩО--- 3248,00лв
                Alfa Mito 1.4
                156 2.0 155 ex
                156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                  В най-добрия случай се разминаваш с шлайф на вала и смяна на лагери,без да се разкоства нацяло мотора,а за другия вариант не ми се мисли.

                  1.Бутала 4х190лв-760лв
                  2.биелни лагери 74х2-148лв
                  3.основни лагери 52,97лв
                  4.аксиални опори 15лв
                  5.биела втора рака 120лв
                  6.гумички клапани 2х9,70лв-19,40
                  7.болтове глава 102лв
                  8.семеринг кол.вал 10,70
                  9.гарнитура глава 59,90
                  10.всм гарнитура 12,10
                  11.гарнитура генерация 29,80
                  12.гарнитура капак 68,90
                  13.семеринг кол.вал + конзола 69,7
                  14.семеринг разпред. вал 23,20
                  15.семеринг пак вал 20,40
                  16.свещи 4х4,90-19,60
                  17.свещи 4х10,30-41,20
                  18.анг.ремък-52,60
                  19.ролка-133,70
                  20.ролка-53,00
                  21.водна помпа-95,20
                  22.масло двигател-50,00
                  23.маслен филтър-14,10
                  24.антифриз 4х12,50-50,00
                  25.масло скорости 2х20-40,00
                  26.масло хидравлика 2х24,50-49,00
                  27.въздушен филтър-12,00
                  28.шлайф-глава блок цилиндри картер
                  29.изправяне кол.вал резба картер
                  30.пасване клапани ------------450,00


                  31.ТРУД-650лв
                  32.бензин 20лв



                  ОБЩО--- 3248,00лв
                  И как ще стане тоя номер без да се разкоства мотора??? Това според мен е най сериозния ремонт по една кола!!! 100% има за смяна биела,а тя няма как да се извади през картера!! Значи ще има разкостване! Това че казвам че ремонта не е сложен не го взимайте на сериозно!!
                  RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                  0899832271 Сашо

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                    В най-добрия случай се разминаваш с шлайф на вала и смяна на лагери,без да се разкоства нацяло мотора,а за другия вариант не ми се мисли.

                    1.Бутала 4х190лв-760лв
                    2.биелни лагери 74х2-148лв
                    3.основни лагери 52,97лв
                    4.аксиални опори 15лв
                    5.биела втора рака 120лв
                    6.гумички клапани 2х9,70лв-19,40
                    7.болтове глава 102лв
                    8.семеринг кол.вал 10,70
                    9.гарнитура глава 59,90
                    10.всм гарнитура 12,10
                    11.гарнитура генерация 29,80
                    12.гарнитура капак 68,90
                    13.семеринг кол.вал + конзола 69,7
                    14.семеринг разпред. вал 23,20
                    15.семеринг пак вал 20,40
                    16.свещи 4х4,90-19,60
                    17.свещи 4х10,30-41,20
                    18.анг.ремък-52,60
                    19.ролка-133,70
                    20.ролка-53,00
                    21.водна помпа-95,20
                    22.масло двигател-50,00
                    23.маслен филтър-14,10
                    24.антифриз 4х12,50-50,00
                    25.масло скорости 2х20-40,00
                    26.масло хидравлика 2х24,50-49,00
                    27.въздушен филтър-12,00
                    28.шлайф-глава блок цилиндри картер
                    29.изправяне кол.вал резба картер
                    30.пасване клапани ------------450,00


                    31.ТРУД-650лв
                    32.бензин 20лв



                    ОБЩО--- 3248,00лв
                    Кви са тия цени бе,нали става дума за боксер 1.6
                    Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                    Alfa Romeo 33

                    Comment


                    • #11
                      Дам а колегата е копнал безбожните цени от едно гтв 1.8 16В тс,дет са завишени сигурно на 50%
                      ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
                      BMW e39 facelift

                      Comment


                      • #12
                        аз за по-сериозен ремонт от смяна на биели,и шлайф на вала(ако не е късно де) не се сещам!!! всичко пада на земята!
                        М-у другото колега ако мотора ти е 1.6 ТС,имам почти цял на части с крив колянов вал естествено..........
                        146 Turbo

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Lisan Покажи съобщение
                          И как ще стане тоя номер без да се разкоства мотора??? Това според мен е най сериозния ремонт по една кола!!! 100% има за смяна биела,а тя няма как да се извади през картера!! Значи ще има разкостване! Това че казвам че ремонта не е сложен не го взимайте на сериозно!!

                          Защо винаги си опонент на моите изказвания.Човека пита и аз му отговарям.А и никога не може да си 100% сигурен,докато не се отвори мотора,защото чукането може да е от друго.


                          П.С.Това твое изказване от днес

                          """""" Когато дадена кола е карана с лошо масло или не е сменяно,горния слой на лагера почва да пада!! Лагера изтънява,получава се хлабина и почва леко да чука като загрее маслото!!! ЕТО ТОВА се казва начален стадий и гъстото масло и добавките помагат да намалят шума и да се продаде дадена кола!! А правилното решение е картера долу и нови лагери! Номера е само да се хване шума на време,дори вала не се надира!! Това съм го правил доста пъти и ти го казвам от личен опит!!! """""""
                          __________________
                          Last edited by nikotm; d.m.y г., 16:47.
                          Alfa Mito 1.4
                          156 2.0 155 ex
                          156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                            Лисан:
                            ЕТО ТОВА се казва начален стадий и гъстото масло и добавките помагат да намалят шума и да се продаде дадена кола!! А правилното решение е картера долу и нови лагери! Номера е само да се хване шума на време,дори вала не се надира!! Това съм го правил доста пъти и ти го казвам от личен опит!!! """""""
                            __________________
                            Нали разбра, че за конкретната кола правилното решение е отдавна прескочено! Лисан точно това отбелязва, че като минем през варианта с добавките и продажбата вече е късно чадо

                            пп Моята кола я взех по същия начин нахакана и изкара 300км. след смяната на маслото т.е. съм гледал същия филм
                            Last edited by code; d.m.y г., 19:11.
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #15
                              Ми защото не си в час!!! Ти казваш г.....,аз минавам след тебе и пояснявам какво искаш да кажеш!!! Защо ми се сърдиш че те поправям?? Винаги е било коректно и без обиди. Поправяй ме и ти,или не пиши неща които не знаеш как стават!!
                              RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                              0899832271 Сашо

                              Comment

                              Working...
                              X